دانش آموزان روستای تریش در انتظار معلم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1396
بازدید : 295
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 دانش آموزان حاضر و معلم غایب!

دانش آموزان ابتدائی روزانه بیت المقدس روستای تریش شهرستان بشاگرد نمونه ای دیگر از عدم وجود عدالت آموزشی هستند که  پس ازگذشت ۱۵ روز از ماه مهر، همچنان سال تحصیل خود را بدون معلم سپری می کنند که این امر موجب نگرانی دانش آموزان و والدین آن ها شده است.

 به گزارش عصر بشاگرد: روستای تریش به دلیل کمبود امکانات روزانه اهالی خود را از دست می دهد وبی توجهی مسولان سبب شده است که مردم برای پیشرفت زندگی به حاشیه شهر ها مهاجرت می کنند تا از این اوضاع نابسامان فاصله گیرند.

دانش آموزان ابتدائی روزانه بیت المقدس روستای تریش شهرستان بشاگرد نمونه ای دیگر از عدم وجود عدالت آموزشی هستند که  پس ازگذشت ۱۵ روز از ماه مهر، همچنان سال تحصیل خود را بدون معلم سپری می کنند که این امر موجب نگرانی دانش آموزان و والدین آن ها شده است.

جواد شبانی عضو شورای روستای «تریش» از نبود معلم در این روستا خبر داد و اظهار کرد: از اول مهر تا کنون کودکان هر روز به مدرسه میروند و چشم انتظار حضور معلم  و شروع سال تحصیلی شان هستند و به دلیل نبود دبیر در اطراف مدرسه سرگردانند.

عضو شورای تریش در ادامه افزود: ۱۱ دانش آموز روستا در مقاطع اول تا ششم ابتدایی هستند که فقط در روز از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح معلم دارند و در همین زمان کوتاه هم تدریس انجام نمی شود.

شبانی با بیان اینکه بار ها این موضوع را به آموزش و پروش گزارش داده ایم اما نتیجه ای نگرفته ایم ، گفت: مسئولان آموزش و پرورش می گویند که این معلم موقتی است و چندیدن بار قول ارسال دبیر را به ما داده اند اما معلوم نیست چه زمانی قصد اقدام دارند.

وی تصریح کرد: مدرسه روستا هم وضعیت مناسبی ندارد و به علت فرسوده بودن در حال تخریب است که انتظار می رود قبل از به وجود آمدن مشکلی برای بهسازی آن اقدام شود.

نماینده مردم تریش با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های ارتباطی، بیان کرد: تا نزدیک ترین روستای دارای مدرسه حدود ۷ کیلومتر مسیر خاکی و خطرناک است که خودرو ها به سختی می توانند در این مسیر رفت و آمد کنند.

شبانی خاطر نشان کرد: این بی مهری ها نسبت به  دانش آموزانی که پس از گذشت دو هفته همچنان با شور و شوق مدرسه بی معلم خود را رها نمی کنند جایز نیست و انتظار داریم مسئولان مربوطه هرچه سریعتر چاره ای بی اندیشند.

 

انتهای پیام//

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: روستای تریش , عدالت آموزشی , شهرستان بشاگرد , نبود معلم در روستا , عضو شورای تریش؛آموزش پرورش , بشاگرد , چشم انتظارمعلم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 1635
بازدید کل : 125081
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com